Označte balík/krabiciNa odkazu naleznete štítek, kterým opatříte krabici produktu. Tento dokument vytiskněte. Důležité je označení krabice výrazným nápisem DOA.
Popište nám závaduSoučástí přiloženého PDF je i reklamační protokol. Vyplňte do něj potřebné údaje včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu a stručně popište závadu.
Číslo faktury kde to najdu?
Po doručení zboží vám byla zaslána faktura do vašeho e-mailu. Číslo faktury můžete najít jako první údaj na dokumentu, který je umístěn úplně nahoře. Pokud se tedy potřebujete podívat na číslo faktury, stačí otevřít e-mail s fakturou a zkontrolovat tento první údaj. Pokud byl nákup proveden na prodejně HPmarket Store, fakturu jste obdrželi fyzicky.
Sériové číslo vadného produktu kde to najdu?
Notebooky a stolní počítače: Sériové číslo lze najít na spodní straně notebooku nebo na zadní straně stolního počítače.
Tiskárny: Sériové číslo tiskárny obvykle najdete na zadní nebo spodní straně tiskárny, nebo na štítku umístěném v tonerové kazetě nebo inkoustové náplni..
Monitory: Sériové číslo monitoru se obvykle nachází na zadní straně nebo na spodní straně stojanu.
Pečlivě zabalte reklamovaný produkt V ideálním případě do originálního obalu a včetně kompletního dodaného příslušenství, které bylo součástí balení. Nezapomeňte přibalit i reklamační protokol.
Upozornění: zasílejte pouze kompletní balení vadného produktu. Nezasílejte zvlášť přikupované komponenty např. tašky na notebooky apod. (v případě, že nebyly součástí balení).
Máte zabaleno? Objednejte si svoz! klikněte na
SWISS Service a objednejte si jednoduše svoz reklamovaného zboží.
Klikněte nahoře v menu "Doprava" a vyplňte webový formulář.
Už jen zbývá předat reklamované zboží kurýrovi a máte hotovo.