Notebooky a tiskárny, ale i ostatní produkty od HP patří dlohodobě mezi spolehlivé a zákazníci si cení jejich kvalitu i odolnost. Stejně jako v životě lidském i po dobu životnosti těchto produktů dochází čas od času k nepříjemným událostem a je potřeba kontaktovat odborníky či vyměnit některou ze součástek.
Jak v takovýchto případech postupovat?
Nejjednodušším řešením je samozřejmě kontaktovat HP podporu nebo některého z HP autorizovaných servisních partnerů.
Vřele doporučujeme obrátit se na servisní středisko jak v době, kdy je produkt kryt standardní zárukou či přikoupeným servisním balíčkem HP Care Pack, tak i po jejím skončení. Odborníci z řad HP techniků Vám jistě produkt opraví nebo navrhnou nejvhodnější řešení problému.
Co ale dělat, když záruka skončila a některá ze součástek vypověděla z neznámého důvodu službu? Pokud se Vám nechce volat do servisu a nechat si produkt spravit přímo tam a chcete se do opravy pustit sami, pak je dalším z možných řešení zakoupit náhradní díl v síti autorizovaných prodejců servisních dílů. Každý produkt se skládá ze samostatných součástek, každá součástka má své označení – produktové číslo (P/N). A právě podle P/N je možné většinu součástek objednat u dodavatelů náhradních dílů.
Vyhledejte si požadovaný náhradní díl v HP PartSurfer
HP pro vyhledání náhradních dilů připravilo nástroj HP PartSurfer, který obsahuje všechny HP výrobky a jejich složení po jednotlivých dílech. Nástroj je sice dostupný pouze v anglickém jazyce, ale je poměrně intuitivní. Pokud si přesto nebudete vědět rady, kontaktujte technickou podporu HP, nebo naši zákaznickou linku