Reklamace
Máte problém se zásilkou? Nebo se zbožím? Vyřešíme to společně a postaráme se o to, abyste zase co nevidět excelovali s HP!
I když děláme vše, co je v našich silách, pro to, abyste s naším zbožím byli maximálně spokojení, občas se něco nepovede a za to se vám omlouváme. Proces reklamace se pro vás snažíme udělat co nejpříjemnější, abychom vše vyřešili společně – rychle – co nejefektivněji.
Tak jdeme na to!
DoporučujemeOn-line reklamace
Pouze pro zboží zakoupené na hpmarket.czVyplňte on-line formulář a objednejte dopravu z pohodlí domova, tento způsob reklamace je
nejjednodušší a nejrychlejší. Reklamace řad Spectre, ENVY nebo OMEN
Prémiová podpora se vztahuje na zařízení z řady Spectre, ENVY nebo OMEN, které mají v popisku záruka 2 roky na místě. Volejte na bezplatné číslo 800 400 333 a domluvte si s operátorem čas a místo servisního zásahu.
Osobně na prodejně
Pro libovolné HP zařízení zakoupené kdekoli v ČRHvězdova 1734/2c, Praha 4,
mapaotevírací doba: po-pá: 9.00–17.30