Naučte se používat HP Smart |
Pokud například každý svůj vytištěný dokument chcete zároveň odeslat na e-mailovou adresu nebo uložit třeba na Dropbox nebo jiné cloudové úložiště, vytvoříte si inteligentní úlohu a ta vše udělá jednoduše za vás.
Můžete tak jednoduše vaše rutinní úlohy provést s velkou úsporou času.
1.
Prvně je třeba se zamyslet, jakou kombinaci úloh budete často využívat.
2.
Při výběru úlohy Tisk zvolte vlastnosti a počet kopií.
3.
Při odeslaní do E-mailu zvolte libovolný počet adres, nazvěte předmět a případně přiložte průvodní text, který bude obsahovat každý e-mail s odeslanými dokumenty konkrétní Inteligentní úlohy.
4.
V případě uložení do cloudu zvolte Váš synchronizovaný účet daného úložiště.
5.
Po zvolení jednotlivých úloh vytvoříte finální Inteligentní úlohu. Na zařízeních s iOS je možné úlohu přidat do hlasového ovládání Siri, nebo je například kompatibilní i s Alexou od Amazonu (i pro zařízení s Android).
6.
Poté uvidíte svoje Inteligentní úlohy přehledně v seznamu. V případě hlasového ovládání je doporučeno jednotlivé úlohy pojmenovávat v angličtině, jelikož čeština nemusí být podporována. Tato vzorová úloha tedy soubor jednou barevně vytiskne, odešle na dva zvolené e-maily a uloží do Google Drive. To vše jedním kliknutím.