Vážení zákazníci,
UPDATE 30. 6. 2020: Všechny postižené systémy jsou již opravené a HPmarket je plně funkční.
věřte mi, že si osobně moc vážím toho, že jste zákazníci HPmarket.cz a troufnu si to stejné tvrdit i za kolegy v našem týmu. O to víc mne mrzí situace posledních dnů, do které jsme Vás dostali.
Kvůli sofistikovanému kybernetickému útoku na datové centrum, ve kterém internetový obchod HPmarket provozujeme, došlo v posledním týdnu k nedostupnosti celého webu.
Z preventivních důvodů a s cílem eliminovat riziko napadení systémů webu HPmarket jsme dali na rady kolegů a odstavili kompletně celý systém do doby, než se situace v datovém centru vyřešila.
Chtěl bych se Vám tedy touto cestou omluvit za způsobené komplikace.
Chápu, že jsme způsobili celou řadu nepříjemností, a nepomohla tomu ani naše snížená schopnost reagovat na Vaše požadavky či proaktivně komunikovat přímo na Vás adresně.
Jsme si plně vědomi, že chyba je na naší straně a neseme plnou zodpovědnost.
Velmi si vážím vaší důvěry a chtěl bych se Vám touto cestou omluvit za nedostupnost našeho internetového obchodu HPmarket.cz v posledních dnech.
Chápu, že Vám nedostupnost našeho webu mohla, a v řadě případů také způsobila, nemalé komplikace. Velice mne mrzí, že jsme tímto ohrozili právě vaši důvěru a způsobili tím možné nepříjemnosti, které mohly vyvstat.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit (stav objednávky, případné objednávky, produktové informace atd.) - info@hpmarket.cz.Děkujeme za pochopení a trpělivost
Roman Plášil | HPmarket Manager