Majitelé prémiových zařízení potřebují také prémovou podporu. K notebookům SPECTRE, ENVY a OMEN, které mají v popisku "záruka 2 roky na místě" nyní dostanete speciální prémiovou záruku s rychlou reakcí, servisním zásahem u vás doma i možností zapůjčení náhradního notebooku. A to bez jakýchkoliv poplatků navíc.
Přednostní vyřízení servisního zásahu
Oprava notebooku u vás doma nebo v práci
Servisní hodiny od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin
Možnost zapůjčení náhradního notebooku po dobu opravy
Jak postupovat,
když se objeví problém
Jednoduše zavolejte na bezplatnou linku prémiové podpory 800 400 333 a domluvte si s operátorem čas a místo servisního zásahu a případně zapůjčení náhradního stroje po dobu opravy. Linka je k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin.
Produkty v programu
prémiové podpory
Prémiová podpora se vztahuje na vybrané notebooky řady HP ENVY, HP Spectre a OMEN. Poznáte je podle toho, že mají v popisku u záruky uvedeno "2 roky na místě".
Pokud pracujete s vysokým nasazením a něco se pokazí, potřebujete rychlý přístup k technické podpoře – ať se nacházíte kdekoli v ČR. Technická podpora není jen o řešení problémů. Je i o tom, jak rychle a bez námahy budete zpět online nebo u svých oblíbených filmů, dokumentů a vzpomínek. Prémiová podpora poskytuje nejen rychlou reakci autorizovaného servisu, ale i individuální přístup k zákazníkovi a jeho notebooku. To vše bez stresu ze zbytečné administrativy a logistických nepříjemností.
Už nemusíte svůj notebook nikam nosit ani posílat, servis přijede za vámi. Oprava proběhne na místě, které si sami vyberete, a je úplně jedno, zda jste doma, v práci nebo odpočíváte na chatě u rybníka.
Specialisté autorizovaného servisního centra HP jsou ti nejlepší z nejlepších. Pravidelně se školí a jejich cílem je vrátit funkční zařízení zákazníkům v co nejkratším čase.