Obchodní údaje:
Prodávajícím na internetovém obchodě HPmarket.cz je společnost:
E LINKX a.s., Novoveská 1262/95, Ostrava – Mar. Hory, IČ: 25 84 71 80, zapsaná v OR Krajského soudu v Ostravě v oddíle B, vložka 2241
tel: +420 597 444 333
I. Objednávka
1. Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek
kupujícího.
Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:
• jméno a příjmení, název, obchodní firmu a sídlo,místo podnikání nebo bydliště
kupujícího
• IČ a DIČ kupujícího, pokud je registrován jako plátce DPH a provozuje podnikatelskou
činnost,
• kód produktu, který jednoznačně určuje předmět objednávky (číselné označení
produktů podle druhu, uváděné v ceníku prodávajícího)
• množství požadovaných kusů produktů
• telefon kupujícího
• vybraný způsob platby
• požadovaný termín dodání zboží
• adresu pro dodání zboží
2. Na základě řádné objednávky kupujícího provede prodávající "telefonické
ověření objednávky", v němž potvrzuje kupujícímu druh, předpokládanou cenu
a množství produktů, jež se zavazuje kupujícímu dodat. Kupující má právo do
3 dnů od ověření objednávky podat prodávajícímu návrh na změnu objednávky, a
to pouze v případě, že produkty nebyly již prodávajícím fakturovány. Neučiní-li
tak ve stanovené lhůtě, je objednávka po ověření považována mezi stranami za
závaznou. Toto ustanovení není pro prodávajícího závazné v případě, že výrobce
přestane dodávat daný produkt nebo uvede na trh nové verze produktů.
II. Způsoby plateb
Kupující si zvolí dle objednávkového modulu způsob platby kupní ceny za zboží,
které jsou mu prodávajícím nabízeny dle následujících podmínek.
Prodávající s kupujícím se dohodli na těchto platebních způsobech za objednané
zboží:
1) Platba dopředu (před expedicí zboží) na proformafakturu
- prodávající přijme objednávku od kupujícího
- prodávající na základě těchto dat (objednávky kupujícího) vystaví a zašle
kupujícímu doklad (proformafakturu) pro provedení platby na účet prodávajícího,
- po obdržení platby zašle dohodnutým způsobem prodávající kupujícímu zboží
- prodávající bude blokovat zboží pro kupujícího maximálně 10 kalendářních dnů
od data vystavení proformafaktury se splatností 2 pracovních dnů, pokud nedojde
k platbě do 7 dnů, má právo prodávající, po předchozím upozornění kupujícího,
odstoupit od kupní smlouvy
2) Platba při dodání zboží nebo při osobním odběru
- prodávající přijme objednávku od kupujícího
- prodávající na základě těchto dat vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu
a dohodnutým způsobem zašle kupujícímu zboží, případně předá při osobním odběru
- kupující platí dohodnutou kupní cenu při předání zboží dopravci (na dobírku),
nebo při převzetí v případě osobního odběru
- pokud nedojde k platbě kupujícího při dodání zboží přepravcem, má právo prodávající,
odstoupit od kupní smlouvy a požadovat po kupujícím smluvní pokutu ve výši 400,-Kč.
Kupující je povinen tuto smluvní pokutu zaplatit.
Pokud nedojde k platbě kupujícího v dohodnutých termínech a
dohodnutou formou dle čl. II těchto podmínek, negarantuje prodávající kupujícímu
ceny potvrzené v rámci potvrzení objednávky a má právo po 10 dnech a po upozornění
konečného spotřebitele od kupní smlouvy odstoupit.
III. Způsoby dodání
Prodávající s kupujícím se dohodli na níže uvedených způsobech dodání zboží
na území České republiky. Podmínkou pro splnění požadovaných termínů dodání
jsou volné skladové zásoby prodávajícího a provedení dohodnutého způsobu platby
na účet prodávajícího.
Dohodnuté termíny dodání :
1) platba dopředu (na proformafakturu) - po připsání částky odpovídající kupní
ceně na účet prodávajícího následující pracovní den spediční službou (nejpozději
však do 2.pracovních dnů)
2) platba při dodání zboží – termín dodání : následující pracovní den spediční
službou (nejpozději však do 2.pracovních dnů)
3) platba při předání zboží při osobním odběru
4) v případě požadované instalace produktů firmou ASC – po připsání částky na
účet prodávajícího nejpozději do 2 pracovních dnů.
Prodávající zašle dohodnutým způsobem zboží kupujícímu ve výše uvedených termínech
dodání na základě údajů uvedených v potvrzené objednávce.
IV. Storno poplatky
Prodávající s kupujícím se dohodli na následujících storno
poplatcích souvisejících s vrácením zboží prodávajícímu z důvodů na straně kupujícího
(nevztahuje se na případy, kdy zákon stanoví jinak):
1) storno poplatek ve výši 400,-Kč bez DPH
- kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno polatek ve výši 400 Kč
bez DPH v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží nepřevezme
v definovaném termínu od spediční služby nebo od třetí strany, která měla provádět
dohodnutou instalaci produktů, pokud se obě strany nedohodnou jinak
2) storno polatek ve výši 20% kupní ceny objednaného zboží bez DPH
- kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek ve výši 20% kupní
ceny objednaného zboží bez DPH v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy
kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku
na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust.
§ 52 občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku,
v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny podmínky pro
odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové
3) storno poplatek ve výši 400,-Kč bez DPH
- při vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí
od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti
se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52 občanského zákoníku uzavřenou při
použití prostředků komunikace na dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou
smlouvu a jsou splněny podmínky pro odstoupení a vrátí zboží v neporušeném obalu
a zboží lze prodat jako nové, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
V. Ustanovení o spotřebitelských smlouvách
V případě, že smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je spotřebitelskou
smlouvou uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku dle ust. § 52
a násl. občanského zákoníku, prodávající tímto poskytuje kupujícímu následující
informace:
a) obchodní firma, identifikační číslo a sídlo prodávajícího:
E LINKX a.s., Novoveská 1262/95, Ostrava – Mar. Hory, IČ: 25 84 71 80
b) název a hlavní charakteristika zboží nebo služeb je uvedena na http://www.hpmarket.cz
to je na stránkách www.hp.cz v odkaze online
obchod HPmarket
c) cena zboží nebo služeb je uvedena na http://www.hpmarket.cz
to je na stránkách www.hp.cz v odkaze online
obchod HPmarket
d) náklady na dodání se řídí touto tabulkou
Typ dopravy | Hodnota objednávky | |
do 10 000,- Kč s DPH včetně | nad 10 000,- Kč s DPH | |
Základní doprava | 121 Kč s DPH | ZDARMA |
Zásilková služba Private bez dobírky | 121 Kč s DPH | 36 Kč s DPH |
Zásilková služba Private vč. dobírky | 145 Kč s DPH | 85 Kč s DPH |
Logistické detaily s Vámi budou dojednány a zákaznickým centrem
telefonicky po zalogování objednávky
e) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku nese
každá ze smluvních stran jak jí vznikly
f) nabídka nebo cena zůstávají v platnosti po dobu 10 kalendářní dní od učinění
objednávky
Jedná-li se o spotřebitelskou smlouvu, která byla uzavřena při použití komunikačních
prostředků na dálku je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí
plnění. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemnou formou, musí obsahovat
všechny údaje sloužící k identifikaci zboží, prodávajícího a kupujícího a musí
být ve výše uvedené lhůtě doručeno spolu se zbožím do sídla prodávajícího na
náklady a nebezpečí kupujícího. Kupující souhlasí a bere na vědomí, že písemná
forma je v tomto případě zachována pouze vyhotovením listiny o odstoupení od
smlouvy podepsané kupujícím.
Kupující nemůže odstoupit od spotřebitelské smlouvy uzavřené při použití komunikačních
prostředků na dálku zejména v následujících případech:
a) jedná-li se o smlouvu, jejíž součástí je i poskytování služeb a s jejich
plněním bylo započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
b) předmětem smlouvy je dodávka zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách
finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího
c) je-li předmětem dodávky i počítačový program a proběhla-li jeho instalace
d) v ostatních případech uvedených v ust. § 53 odst. 7 občanského zákoníku
VI. Ostatní ujednání
Kupující bere na vědomí a souhlasí, že práva a povinnosti mezi prodávajícím
a kupujícím se kromě těchto Podmínek prodeje řídí Všeobecnými obchodními podmínkami
prodávajícího zveřejněnými na www.hpmarket.cz/document.asp?dc=VseObchPod
a postup při uplatnění nároku z vad zboží (reklamace) Reklamačním řádem prodávajícího
zveřejněným na www.hpmarket.cz/document.asp?dc=VseObchPod.
V případě, že je předmětem dodávky zboží nebo služba HP, jsou informace o zárukách
k dispozici kupujícímu na http://www.hpmarket.cz/document.asp?dc=1400
v ostatních případech se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito Podmínkami
prodeje, Všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího a Reklamačním řádem
a že s těmito souhlasí.