Linka bude i nadále v provozu každý všední den od 8:30 do 17:00.
Techničtí specialisté jsou připraveni pomoci s technickými problémy níže vyjmenovaných produktů, poradit s nejlepším postupem jejich řešení či nejjednodušším způsobem reklamace či servisního zásahu. Zákazníci si zde mohou vyžádat náhradní instalační média či pro záruční opravy dohodnout na vyzvednutí produktu kurýrem a odvoz do servisního střediska včetně jeho vrácení po opravě zpět.
Stolní počítače, notebooky a tablety z produktových řad
Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery řad
Podle informací, které máme na HPmarket.cz aktuálně k dispozici k jiným změnám nedochází a ostatní telefonní čísla zůstávají beze změny. Na přechodnou dobu zůstává v provozu i stávající zelená linka 810 222 222, předpokládáme však její postupné nahrazení novým telefonním číslem. Nemění se ani ostatní kontakty pro zákazníky HPmarket.cz
Pokud závada vyžaduje záruční opravu v servisním středisku, nabízí HP nad rámec běžných možností i službu vyzvednutí vadného produktu a doručení opravné jednotky zpět přímo k vám domů. V těchto případech s vámi pracovníci zákaznické podpory dohodnou předpokládaný termín vyzvednutí zařízení a následnou opravu v servisním středisku.
Než zavoláte na technickou podporu, připravte si následující informace. Pomohou k rychlejšímu vyřízení vašeho požadavku: